Doğrudan Satış Mağazaları

Türkiye’nin üreten gücü Konya Şeker, Koneli Tarım ve Sanayi Ürünleri Pazarlama A.Ş.  bünyesindeki Doğrudan Tarım ve Gıda Marketlerini 2013 yılında faaliyete geçirdi.

Koneli Tarım ve Sanayi Ürünleri Pazarlama A.Ş., Doğrudan Tarım ve Gıda Marketleri aracılığıyla etkin ve kaliteli hizmet sunarak Türk çiftçisinin, tarımsal ve hayvansal üretimde kullanılan girdi ürünlerine en uygun koşullarda ulaşmasını sağlamak için çalışmaktadır.           

Koneli A.Ş.’nin  portföyündeki yem, tohum, gübre çeşitleri,  modern sulama sistemleri, alt yapı boruları, plastik ambalaj, tekstil ambalaj, organik ve organomineral sıvı gübreler, melas, şlempe, patates nişastası, sıvı karbondioksit, bioetanol, endüstriyel süt ve et ürünleri, sebze çeşitleri ve atıştırmalık ürünlerin tamamı Anadolu Birlik Holding şirket ve iştirakleri tarafından üretilmektedir. Çiftçi kuruluşu olan Konya Şeker tarafımdan, Doğrudan Tarım ve Gıda Marketleri  çiftçilerin bu ürünlere ve daha fazlasına kolayca ulaşması amacıyla kuruldu. Doğrudan Tarım ve Gıda Marketlerine yönelik yatırımlar 2013 yılı itibariyle başladı ve zaman içerisinde yeni açılan lokasyonlarla devam etti. Şu an itibari ile 8 şehirde 44 mağaza ile müşterilere hizmet vermektedir.

Doğrudan Tarım ve Gıda Marketlerinin kuruluş amaçlarından biri de Konya Şeker bünyesindeki tesislerde üretilen kaliteli ürünleri, uygun fiyatlarla keyifli alışveriş deneyimi ile müşterilere  sunmaktır. Mağazaların açık ticari alanı 6777 m2 ve diğer kullanılabilir alanları 9240 m2’dir. Merkez ofis 220 m2, merkez depo 2500 m2 kapalı alan,1500 m2 açık alanla hizmet vermektedir.

Tüm soğuk ve donuk grubu ürünler, ürün yapılarına ve ideal depolama sıcaklıklarına uygun araçlarla fabrikalardan teslim alınarak frigolu araçlarla depoya teslim edilir. Mağaza siparişlerine göre soğuk zincir kırılmadan ürünler mağaza depolarına ve oradan da mağaza içindeki ideal sıcaklıklardaki sergileme dolaplarına transfer edilir.

Marketlerdeki ürünlerin %80’i Konya Şeker bünyesindeki tesislerde üretilen ürün gamından oluşmaktadır. %20’lik bölüm ise tüketicilerin taleplerine karşılık verebilmek amacı ile ağırlıklı olarak kooperatif ürünleri ve temizlik ürünlerinden oluşmaktadır.

Dış tedarikçiler sektörlerinde lider olan ve ürün kaliteleri müşteriler tarafından beğenilen markalardan seçilmektedir.

Doğrudan Satış Mağazaları